Tot enllestit per viure la XIII FESTA DEL FUTBOL I FUTBOL BASE dilluns vespre a Son Moix (Listado equipos premiados)
12 junio 2019 | Por lorenzo | Categoria: FFIBLa FederaciĂł de Futbol de les Illes Balears enllesteix els darrers preparatius perquĂš la XIII FESTA DEL FUTBOL I FUTBOL BASE sigui novament un Ăšxit. Se celebrarĂ dilluns a les 19:00 hores a l’Estadi de Son Moix.
Un any mĂ©s la FederaciĂł organitza juntament amb Diario de Mallorca aquesta trobada per reconĂšixer els campions d’aquesta temporada 2018-19 que acaba de finalitzar. Un any mĂ©s pujaran a l’escenari que s’instal·larĂ a l’Estadi de Son Moix els campions de lliga, copa, campionat de Mallorca i de Balears des de les categories prebenjamĂ fins a cadet. Enguany hi ha una novetat: tambĂ© els subcampions de prebenjamins, tambĂ© seran reconeguts i podran recollir el seu trofeu.
La FFIB fa setmanes que prepara aquest acte perquĂš novament sigui la gran festa del futbol base mallorquĂ. Un pic mĂ©s, l’estadi mallorquinista serĂ la casa del futbol de planter, on 109 equips de futbol i futbol sala ompliren les grades. El fet que les pares i les mares, a mĂ©s dels familiars que ho desitgin, donin suport des de la tribuna de Son Moix garanteix que dilluns a les 19:00 hores la famĂlia del futbol junti mĂ©s de 3.000 persones en aquesta festa. Encara que l’acte estigui organitzat per la FFIB i Diario de Mallorca, compta amb el suport del Consell de Mallorca, Endesa, RCD Mallorca SAD i la FundaciĂł Reial Mallorca com a patrocinadors principals, a mĂ©s de l’ajuda de Quely com a col·laborador.
Abans de dilluns vos anirem donant més detalls de la gran festa del futbol de base mallorquà de dilluns que ve.
FFIB