Vuit jugadors balears copen el 7 ideal del torneig del KO

26 febrero 2025 | Por lorenzo | Categoria: Polideportivo

Protagonisme absolut del voleibol illenc en els 7 ideals de la Copa del Rei i de la Reina. Els mallorquins Marzo i Sansó, i els jugadors dels conjunts balears Romaní, Calvo, Martínez, Rodríguez, Gayoso i Fortuna entre els millors de la competició.

Després de la histórica cinquantena edició de la Copa del Rei i de la Reina pel voleibol balear amb el campionat de l’Avarca de Menorca i el subcampionat del Conectabalear Manacor, la RFEVB ha reconegut els gran tornejos dels equips illencs amb la selecció de fins a vuit jugadors relacionats amb el vòlei autonòmic. Destaquem sobretot els dos jugadors nascuts i formats a Mallorca; Hugo Marzo, del Conectabalear Manacor, i Louise Sansó, del Fundación Unicaja Andalucía. El líbero portolà i la central vilafranquera han estat designats els millors de la seva posició en la Copa del Rei i de la Reina respectivament ocupant un lloc en el 7 ideal. El jugador del conjunt manacorí ha fet un excel·lent torneig en el que ha estat la seva primera copa en el seu primer any en la màxima categoria del voleibol nacional. Marzo ha brillat amb llum pòpia en tasques defensives i ha liderat la recepció manacorina durant tot el torneig. En el cas de Sansó té molt de mèrit aquesta elecció com a millor central de la competició, ja que és el segon any consecutiu que està inclosa en el 7 ideal de la Copa de la Reina. Sens dubte, la central de l’equip andalús s’ha convertit en un pilar fonamental de l’atac i la defensa del seu equip i és una de les jugadores més destacades de la temporada en la Lliga Iberdrola.

 

A més a més, la Copa de la Reina va deixar un MVP pel voleibol balear amb l’elecció d’Ivone Martínez, de l’Avarca de Menorca, com a jugadora destacada del torneig, qui també va compartir 7 ideal de la competició amb les seves companyes d’equip Patricia Rodríguez, Jimena Gayoso i Antonella Fortuna. En categoria masculina, el Conectabalear Manacor, a part d’Hugo Marzo, també aporta al central Gustavo Romaní i al receptor Leandro Calvo, qui també varen ser totalment determinants per a que el conjunt mallorquí assolís la seva primera final de la història.

Comentarios cerrados